BIG BROTHER

Hej! Uh, känner mig. Nej, jag vet inte riktigt hur jag känner mig just nu. Ah, strunt samma! Jag har iallafall packat klart, eller ja nääääästan packat klart. Resväskan är stängd, allt fick plats, omg omg omg! Haha, ska bara stoppa in några linnen till så är det gjort. Sen ska jag packa ner lite viktiga grejer i en väska jag tänkt ha vid mig hela tiden under resans gång. Det gör jag nog imorgon eller något, ja det låter bra. 

Sen så måste jag fixa med lite grejer imorgon, först tänkte jag sola, ta ut ********, vet inte om jag ska handla något mer, jag tror inte att jag behöver något? Fan, this is hard! 

Asså, jag har inte ens själv förstått att jag ska åka. Och det börjar närma sig nu, jag har ju packat & allt. Vad gör jag? Känner mig inte ens nervös, har inte den dära "pirrande" känslan av att man ska göra något roligt. Jag undrar när den känslan kommer? När man sitter på bussen, när man sitter i båten, när man är framme? 

Uh, jag ska iallafall gå och göra annat nu. Ha det great!
Ps: ska btw träffa Karna imorgon, det var inte igår man såg henne! Och ska bli kul & träffa henne innan man åker. Lä lä..

Och så får jag inte glömma att säga att jag såg Big brother precis, assååå älska Gurkan. Så rolig! Sen tycker jag det är lite trist att Patrik åkte. Ut med Rodney! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0