NIO MÅNADER

Hej! 

Idag vaknade jag vid tolv eftersom att chefen ringde, sen började jag kolla lite med räkningar och sånna grejer. Ja, jag vet. Skum tjej! Ofta man gör något sånt så fort man vaknar, eller ja jag var ju fortfarande trött jag blev väckt. Men sturnt samma! Satte igång musik och bara låg och gjorde ingenting. Det är så skönt ibland! 

Uh, jag är så trött. Hade kunnat sova meeera! Hih.. Idag har jag och min pojkvän 9 månader tillsammans, jah och inte ens det kan vi fira tillsammans. Men snart får vi väl ta igen för allt. Det kommer kännas så overkligt att få träffa honom igen. Tänk er ändå, 5-6 månader utan honom och sen helt plötsligt står han framför en? Får väl se när detta händer. (: 

Nu ska jag se om det finns något att äta och sen kommer lillasyster hem, sen tänkte vi städa lite och sen dra ut till stan. Får se om vi hittar något fint. 

Och en sak till, jag vill bara få en sak gjort och när det är gjort så kan jag bara köra hårt med en grej och liksom hitta "balansen i livet". I will tell you later, but not now. 


Min ögonsten.


Kommentarer
Postat av: elin

tack för din fina kommentar! blir rörd av att du blir så glad. just nu mår jag så himmla bra och jag menar det :D känns riktigt bra!



när är det du ska åka? hur länge är du borta? och det var till pojkvännen du skulle va? :)

klart vi ska träffas när du kommer hem! vill jag jätte gärna. BV <3

2011-04-10 @ 16:51:20
URL: http://isolinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0