Oh my God!

I still can't believe that we are going, we are gooooing, really! 

Hej! Åh, jag sitter och hjälper mamma med packningen, hon ska skicka med lite godsaker till kusinerna i Bosnien. Yes sir! Ni läste rätt, jag och min lillasyster ska till Bosnien IMORGON fatta! Åh, men jag har inte fattat det riktigt än. Kommer nog göra det när vi sitter på bussen. 

Ah, jag har iallafall packat mitt. Jag ska bara fixa klart lite till, sen ska syster också packa sitt när hon kommer hem. Sen så måste vi också handla mat till vägen som vi ska ha i bussen. Åh, det börjar kännas liiiiiiiite bara.

Nej nu måste jag hjälpa till. Vi kommer höras när jag är framme, om jag kommer skriva såklart. De har internet hemma så we'll see! Vill spendera så mycket tid med min pojkvän som möjligt. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Stuffstuff - Den proffsiga bloppisen!

Sugen på nya plagg eller fler prylar?

Kika då in på min proffsiga bloppis!

www.stuffstuff.blogg.se



-inte som alla andras.



btw, skit snygg header! ;)

2011-04-20 @ 17:37:16
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0