Regn, regn & regn..

Hej! Åh, jag blir så trött på det fula vädret. Det bara regnar och regnar, är detta sommar eller vaddå?? Nu när jag väl har två dagar ledigt så ska det vara fult väder. Aja, igår var en mysig dag. Först tog jag en dusch, städade här hemma och sen gick jag och stora syster till stan en runda och sen tog vi en fika på Ehouse. Blev en mudkake och chailatte för mig (som alltid). Sen så lite senare mot kvällen gick jag ut med lillasyster och S&M, satt och hade det faktiskt skitkul.

Idag hade vi planerat att åka in till Malmö för lite shopping men Mini kunde inte ha bilen, så nu får jag se vad man gör istället i det tråkiga vädret. Ååå.. Haha, blir helt arg ju! ):

Hitta btw en sjukt fin klänning igår som jag ångrar att jag inte köpte. Men det var en 36a, lite stor men kunde gått, den var liten ändå. Fast, asså jag vet inte, just därför tänkte jag att jag kunde åka in till malmö och kolla om dom har klänningen i en 34a! Aja, får se hur vi gör och om vi ens åker iallafall.

Snyggt hååååååår!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Fin blogg! Är allt väl? Kramar/ Lovisa

2011-08-11 @ 14:28:03
URL: http://shisaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0