And when you smile

Hejsan bloggläsare!
Jag har precis skrivit och webbat med min fina pojkvän, åh jag tycker om honom så mycket! Jag vaknade tidigt för att han skulle logga in innan han gick vidare till skolan. Okej, tidigt och tidigt men klockan elva gick jag upp. Gjorde 7 övningar idag igen och uh, jag har seriöst träningsverk i magen. Haha, jag är så stolt för det visar bara att jag verkligen gör som man ska även om jag är hemma och gör det! Hihi. Och sen bytte jag om och allt det dära och så loggade min fina ängel in lite innan tolv.

Jag såg också på våra bästa år, men missade en hel del ändå eftersom att jag satt och skrev med honom. Men det gör inget, nu ligger jag bara i sängen. Jag är inte hungrig, men jag vill ändå få i mig något. Sen ska jag också titta ifall jag fått någon post. 

Åh, nu har veckan börjat. Veckan då jag har så mycket att göra, så mycket stress och så mycket nervositet. Jag vet inte hur jag ska göra det, för jag har "bokat in" massa grejer helt tätt intill varandra så det blir helt galet. Och jag hoppas verkligen att jag hittar dit jag ska. Haha! Åh, jag är så nervööööös. Det känns som om fjärilar i magen föder barn så de blir fler och fler. Haha, nej men åh. Nu ska jag gå så jag inte sitter här och skriver hur nervös jag är. Ha det bra så hörs vi later!

Jag ska svara och godkänna era kommentarer. Men åh, just nu blir det inte det. Kram på er!

Jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Det är jätte bra med mig idag förutom att jag är jätte trött :P Själv då? :)

2011-01-24 @ 19:15:03
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Mick - Gud hatar mig

Snygg blogg, hoppas allt är bra med dig. Besök gärna min blogg och säg vad du tycker! :)

2011-01-24 @ 19:40:01
URL: http://mcmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0