Jag lovar att jag....

Hej!
Jag vet att jag inte skrivit på flera veckor nu och jag ska berätta kort, varför det är som det är.  Jag känner att jag inte har koll på mitt liv just nu, allt sitter inte där det ska. Allt är inte som det ska, eller rättarsagt inget är som det ska. Jag försöker få igång mitt liv, försöker vara glad och försöker göra saker som inte får mig att tänka på det negativa. Men det är svårt! Jag känner att jag bara vill ge upp och inte vill göra något längre, typ åka till en ö där ingen bor? Em.. Det hade jag nog inte vågat. Men något sånt, tagit med någon som står mig nära och bara bott där, där det inte finns problem och där inget är så komplicerat. 

Så nu tänkte jag sluta skriva, men jag lovar att höra av mig så fort jag mår bra. När jag känner att jag hittat tillbaka till mig själv och när jag vet var jag står. När allt känns åtminstånde okej. Så tills det får bloggen stå som den står, som den stått i några veckor nu. Jag kan säga er att jag saknar att blogga, saknar det som fan. Men nej, jag kan inte blogga när jag mår dåligt. Okej, om jag mått dåligt en dag och sen hade allt varit sig själv igen. Men detta, detta tar död på mig. Vi får helt enkelt ta och vänta och hoppas på att det blir bra snart. Men sen vet man aldrig, det kan ta flera månader och så kan det ta några veckor. 

Ha det bra!
En bild på oss tre, syskonen från lördags. Lillsyrrans 18års fest.
Syns det på min kropp att jag mår dåligt? Jag i mitten, hhmm.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0