Min dag

Hej hej hej! 
Jag är hemkommen efter jobb, uh jag känner mig helt nere och så trött. Varför? Jag har inte jobbat mycket idag, blev en kort dag. Tio till två, men varför mår jag som jag gör då? För just en liten liten stund sedan började jag frysa riktigt mycket och sen försvann det igen.. Skumt! What is thiiiiis???

Aja, efter jobb så mötte jag upp syster och vi gick en liten runda i stan. Vet ni vad jag köpte? Eller ja, syster köpte det till mig för hennes presentkort, tack! =) Hm, ska man verkligen berätta? Haha. Mmmm.. Hårfärg, vet ni vilken färg? Nah, säger inget. Ni får veta när jag lagt i färgen och allt är klart. Men det blir inte förens senare för först ska jag hämta båda systrarna som är i stan, ena gymmar och hon andra är med pojkvännen. Så efter det ska man fixa sitt hår. Shit, vågar man verkligen göra detta nu? Haha. OOooooo! 

Iallafall, när vi sen handlat färgen så ville jag hem och då fick jag bilnycklarna av andra syrran, körde hem och nu ligger jag här och lyssnar på musik. Väntar typ på att någon av dom ska skicka sms om att de vill bli hämtade. 

Åh, så bra musik det är på tv! Älskar musik, dör för musik!!!! Vill bara ha alla låtarna på min mobil, och lyssna sönder varje dag! Kommer behövas snart också! 

Och för att nämna allt, så tog jag och lillasyster en liten fika, vi handlade på Espresso House. Men denna gången blev det inte min specialare, Mudcake och Chailatte. Utan denna gången tog jag en macka fast en "mörk", med havre eller vad det nu är i. Och till det blev det creme fraishe, gott! Och det tog vi med oss såklart. Satt ute och åt, fast det var faktiskt riktigt kallt så vi borde suttit inne. Men men!



Haha, bilden längst up. What's up! Så torr humor jag har asså! =(((((
Och skorna jag lovade att jag skulle visa, det är dom nya då. Älskar dom! 
Och sen en bild på mig just nu. Kramiiiiiiiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0