Solig dag

Hejsan! Uh, jag sov till halv två idag. Shit, snacka om att sova bort hela dagen! Och det är inte alls likt mig att jag sover så länge. Men men, vad ska man göra? Idag är jag ledig som ni ser, nu sitter jag och lyssnar på balkan musik, ska äta någon macka och sen tänkte jag städa här hemma med hööööög musik. Sen ska jag nog gå ut lite, sjukt fint väder ute ju!

Jag har btw, klippt mig. Hahaha, I told ya! Jag är inte en sån tjej, ååååå vad har jag gjort med mitt hår, osv osv. Utan, jag gillar läget bara. Orkar inte bry mig så mycket. Fixar det så jag gillar det, om det inte skulle vara bra. Ni såg hur långt hår jag hade? Jag har en bild också som jag ska visa. Och sen har jag på det nya håret, uuh jag gillar det! Speciellt när det är vågit/lockigt!

Sen har jag inte så mycket mer att säga, det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Only work work! Ni får ha det så bra så hörs vi! Här kommer någon bild.


Kommentarer
Postat av: Becca

Allt bra idag?? :)

2011-03-29 @ 14:38:32
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0