Till 04.00 inatt!

Hej! Jag börjar med att säga, tack till folk som kommenterar fina saker, men jag har just nu inte ork till att svara på era kommentarer. Envist, jag vet. Men så fort jag har tid och så fort jag orkar så kommer ni få svar! Säger sorry för det så länge! ;/ 

Idag sov jag till 14.00, haha! Oh lord, det var bara för jag varit så trött om dagarna, jobbat så mycket!!!! Och sen så lovade jag pojkvännen att vi skulle vara uppe länge igår kväll, så det var vi. Vi webbade och snackade sjukt länge, till fyra då. Men vid tre så körde jag och lillasyster till stan för att hämta storasyster och hennes vän som varit ute och festat. Haha, snacka om att jag var trött! 
 
Annars har min dag varit bra idag, helt okej, helt enkelt. Vaknade som sagt vid två och sen gjorde vi oss i ordning och så körde jag lillasyster till jobb och sen blev det jag och storasyster kvar. Vi gick en liten snabb runda i stan och jag hittade ett par skiiiiiiitsnygga skor på Scorett! Jag har lagt undan dom så får kika in där imorgon. OMG! Haha.. Fast det får bli efter jobbet isåfall. Och sen så fikade vi på Espresso House, gott! 

När jag kom hem tittade jag genom alla kvitton och räkningar och sånna grejer. Lite med ekonomin helt enkelt. Sen så loggade min fina bebis in och vi skrev lite. Nu hade jag tänkt köra iväg och hämta lillasyster och sen tänkte vi nog stanna ute lite. Får se hur vi gör. Men ni får ha det så bra!

En sak till, jag vet att jag bara skriver ett inlägg om dagen. Men jag tycker att det räcker tills jag börjat bli riktigt van igen med att skriva, har ju precis börjat skriva inlägg igen. Så ni får ha tålamod tills jag orkar skriva fler inlägg om dagen! :)

Nu går jag, ha det så bra! Här är två bilder jag tog precis. Mycket man ser, ha?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0