Varit och kört runt lite

Hej! Sent inlägg, men det är för jag jobbat hela dagen! Började tio till fem, sen gick jag hemåt. Körde med syster och tankade bilen, sen körde jag henne och efter det körde jag till Maxi för att hämta lillasyster. Sen körde vi en liten liten runda och så åt vi på Kebab Torget. Var sååå hungrig! Backade in på parkeringen där, gillar att backa in. Don't ask me why!;O Hahaha.. Iallafall, så är jag riktigt trött nu eftersom att det var en heeeel dag igår och idag var den nästan hela dagen på jobb, så det ända jag vill göra är att gå och lägga mig. Men inte än, snart kanske? 

Har fått kommentarer om min pojkvän, ja vad ska man säga? Ja, vi är fortfarande tillsammans. Om jag tänkt att han ska flytta hit? Asså, lite tidigt men nej jag vet inte. Vi tar det som kommer, vi försöker först och främst att klara av dagarna utan varandra, genom att prata och skriva med varandra varje dag, dvs webba också. Sen tar vi det andra, framtiden kommer så småningom. Om man tänkt så långt dvs. Fler frågor? Bara ställ dom! 

Hoppas du är nöjd med svaret!
Kram!


Jag och Fatiiiiiin =)

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Alla människor har nog sett på film någon gång i sitt liv. Så min fråga till dig är nu, vilken är den bästa filmen enligt dig? Lämna en kommentar i min blogg, bästa tipset får en länk! Ha en bra lördag :)

2011-03-19 @ 13:59:38
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: H



Haha okej nice....

a tako sam i ja hade kontakt med min kille varje dag, dock webbade vi inte varje dag eftersom mina päron är hemma jämt a ja hade det "hemligt" kao sto sam ti rekla, pallade inte ta slut med han i sommras gillade han så mycket, men nu tröttnade jag da se krijem o jag gav upp tyvärr, men vill gärna ha en ny kille nu igen från bosnien, tycker da momci bolji iz bosne. hahaha :D

men när jag var med han, vi planerade ju framtiden, typ om 2 år skulle jag väl fixat något jobb o boende,men men



eto....ali du får lycka till <3

2011-03-19 @ 15:18:19
Postat av: Becca

allt bra med dej idag??:D

2011-03-19 @ 16:05:48
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: underbart :D solen strålar så vackert ;)

Va ska du hitta på ikväll då?? :D

2011-03-19 @ 16:57:28
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: linn

Hej!

Har just nu en jättestor bloppis, fullproppad med kläder och accessoarer för bra priser. Passa på att fynda om du har lust! :)



http://liinnjohanssons.blogg.se/category/saljes.html



kram

2011-03-25 @ 14:44:25
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0