Ledig

Hej. Idag har jag varit ledig, och dessa dagarna har jag vaknat vid nio-tio på morgonen, och jag vet inte varför. Blir galen! Speciellt när man kan sova ut, om man till exempel börjar jobba klockan två, då vill jag verkligen sova ut. Men istället vaknar man vid nio tio. Åh! Men idag var jag ledig och tänkte att jag skulle vakna tidigt igen. Och ja, det gjorde jag men nu denna gången somnade jag iallafall om och det var så skönt!

När jag gick upp lyssnade jag på musik, gjorde några övningar och sen hjälpte jag mamma. Gick lite snabbt där uuute och sen tog jag ett bad. Sen då? Jag gjorde precis mat till familjen, min egna favorit haha! Det blev potatismos med köttgryta. Så gott!!!

Så nu ligger jag här, mätt och glad. Tittar också på 16 and pregnant. Sen väntar jag på syster så tänkte vi gå ut lite. Nu ska jag ta något att dricka, är lite törstig.

Känns så konstigt just nu, allt känns... Jag vet inte? Något gör att jag känner mig lycklig, men sen så är livet svårt. Det äär det! Åh, aja. Får se hur det blir me livet, livet.. Livet? Jaja, vi hörs! Kram.


I feel happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0