16/4-09


för att jag älskar min väska på bilden! 
 

var en runda i stan, hittade ett jättesnyggt skärp till midjan, med nitar på. riktigt snyggt, måste ha det! (A) sen hittade jag även, eller ja jag har sett den innan också men jag vill haaa den, får vänta tills lönen kommer! en väska, grymt snygg ;( åhå. man kan ha den som plånbok också! jaa, sen är det en jättefin väst som jag är kär i, allt finns hos Gina Tricot. måste kööööpa!

iaf. nu äter jag och har typ inte mycket alls att berätta. men vi hörs, kram.

Kommentarer
Postat av: Melissa

sv: aha ok :) kan tänka mig de .. så kul att träffa honom VIP shet hocu ija :D haha ja ville gå som faan al hajd sta ces better luck next time :) hehe

2009-04-17 @ 16:02:39
URL: http://meliissiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0