14/04-09



Tjeeeenare, har precis kommit hem och jag la precis märke till att mina unika besökare går uppåt - forsätt så! :) iallafall, jag har varit och praktiserat på systrar & bönor, sååå trött jag är just nu! det började med att jag vaknade 18 över 09! och jag börjar 09.30. skulle jag hinna? hahaha, nej! jag blev först arg på mig själv men det var ändå första gången och sista hoppas jag, jag brukar aldrig komma försent någonstans och sen var det ju ingen ideé att sitta och skrika åt sig själv  haha, så jag satte igång med att borsta tänderna, tvätta ansiktet, klä på mig, packa ner det jag behöver och sen hann jag med att äta en halv macka, höll nästan på att sätta lite av mackan i halsen, och då tänkte jag direkt otursdagen är kommen men jag klarade mig fint på praktiken idag faktiskt. men mycket stress och jobb blev det iallafall. men som sagt - jag klarade mig! yaop, nu är jag hemma och är vrålhungrig.. orkar inte fixa något men jag känner för att baka kladdkaka, hmm. ska det bli det, eller? men först, innan jag gör allt annat måste jag skriva i min loggbok om praktiken som vi måste göra efter varje dag på praktiken, jag brukar glömma men det gör inget för jag gör samma sak där iallafall (: hihi, så det ska jag göra och sen hade jag tänkt läsa lite.

sen hade jag också tänkt lägga upp fler bilder från en av den bästa dagen i mitt liv som jag vill att ni ska titta pååå :) om det finns någon där ute som också sett/träffat Dino Merlin live, kan väl berätta det för mig (A) och även hur det kändes osv osv. själv var jag inte superfan av honom, det var bara något jag ville göra. jag ville bara sticka till hans konsert och se hur han sjöng och bara ha det trevligt. men jag är så suuperglad att jag stack dit, seriöst. han är riktigt bra! men jag säger inte att han är kung som alla andra gör det, men jag måste säga att jag har lyssnat på hans låtar de senaste dagarna sen jag kom hem från konserten. älskar dom & älskar honom. ni som nu tror att jag släppt Tokio Hotel - never ever! jag vet att det finns vissa som vill det, men aldrig. de är allt!

& vet ni vad? jag älskar tisdagstv! gör inte ni också det?
ohnej, jag missade unga mödrar, som jag älskar att titta på men gör det inte ofta. bara när jag bläddrar bland tvkanalerna och hittar det någongång. hih, men men. nu är det vänner två gånger och sen kommer ugly betty, (jag) haha nej men, ja och det ska man titta på och sen börjar det bästa som jag tror att alla älskar! DHW :) två avsnitt, shiiii! :D

  • 18:30 Unga mödrar
  • 19:00 Vänner
  • 19:30 Vänner
  • 20:00 Ugly Betty
  • 21:00 Desperate housewives
  • 21:55 Desperate housewives

  • sen hade jag bara tänk lägga upp bilderna nu, NJUT! :)

    elma, jag & selma

    aldrig utan coca cola ;)

    okej, jag måste erkänna att jag är kär i hans låtar nu! och allt kom efter hans konsert. innan lyssnade jag inte alls på bosnisk musik förutom på Boban Rajovic och Stevan Andjelkovic! :) men nu lyssnar jag på Dino också. han är supeeer! måste erkänna detta bara (A)


    Dino Merlin - Deset mlađa en av hans låtar, denna älskar jag sjukt mycket! ostavi me danas... <3

    jag ser sne ut, HAHA. hmm... . & min ros som blev snodd! haha, nej skoja. men kom aldrig hem med deeen :( armel:@

    jag, emina & DINO

    är han inte söt? ;p

    Ameela, här ser ni kanske min klädsel, eller inte ;p en klänning från Gina Tricot, svart supersöt med en rosett vid brösten. och min älskade älskade väska! till det blev det klackskor från H&M.


    biljett & så fick vi något mer? ;p
    but we love you Dino, we do. <3

    Kommentarer
    Postat av: Melissa

    Älskar den låten me !! Nema nist bolje :)

    2009-04-14 @ 22:40:30
    URL: http://meliissiic.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0