HEADER



förlåtförlåtförlåt. kunde inte hålla mig, tyckte inte alls om min förra header så var bara tvungen att göra en ny. så nu har jag gjort det och jag hoppas att jag inte gör om denna också. jag vet att det är jobbigt att man bytar header hela tiden. i know, and i'm so sorry!

skola idag, helt okej. sen hem & göra ingenting, sååååå skönt det har varit! har inte kunnat "göra ingenting" på evigheter nu känns det som. har bara jobbat jobbat jobbat! då jag inte jobbar på systrar & bönor blir det badhuset. & någon dag kan man vara ledig om man inte hjälper mamma förståss. hmm, jag kommer nog slockna snart. dö, alltså. jag har såå ont i ryggen och mår inte sådär wiiiooh! men men, jag får väl stå ut. gör man inte "allt" för pengar? hmm.. men men, sen efter aatt jag vilat lite blev det jobb på badet. helt okej det med. nu ska jag äta och sen duscha, ha det bra.

kram!

Kommentarer
Postat av: Melissa

haha nää ja var inte där ..:( men skulle igentligen ha gått men kunde inte :( hahaha ojj mozda je neka druga bila onda haha Var det kul på konserten? :)

2009-04-15 @ 21:06:11
URL: http://meliissiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0