schema för denna veckan & nästa - will i make it?

Helloohelloo.
nu är jag hemma, kom hem för ungefärg en kvart sen. jag är riiiiktigt trött! dagen började med att jag fick vakna halv sex, ja halv sex! :o :( sen körde min älskade pappa mig till maxi och där skulle vår klass ha inventering (stavning)? till elva. jag cyklade tillbaka - snabbt! och ja, tog en kvart för mig att komma hem (Y) från maaaxi. hah, iallafall.

snart - vid ett ska jag hjälpa mamma och sen blir det workwork, me like. idag blir det - badhuset som gäller.
oh, jag är så grymt trött! ska lägga mig i sängen och se på tv, men det finns inget roligt alls som visas just nu. åh! men men, jag har inget mer att berätta.
jo, vill ni veta hur jag kommer dö? (A) nej men, ni fattar (:

denna veckan:
måndag-praktik till 6
tisdag-praktik till 6
onsdag-skola 06.45-11 / jobb på badet
torsdag-skola till 20 i 2 - jobb på s&b till 6
fredag-skola till 20 i 2 - jobb på s&b till 6
lördag-jobb på badet till tre-fyra
söndag-jobb på s&b till 2
nästa vecka:
måndag-jobb på s&b till 6
tisdag-ledig
onsdag-jobb på badet till kvart över 7
torsdag-ledig
fredag-ledig
lördag-jobb på s&b till 4 / fix - DINO MERLIN, malmöööööööö
söndag-ledig

där det står "ledig" är bara för tillfället
- får se om dom skriver in mig någonstans
mera, sen är det klart jag gör annat ocksåååå :)
denna veckan är lite dödlig, men nästa vecka är inte så farlig,
men denna veckkkkan! inte en enda dag ledig. hmm (Y)
men men, ska aldrig klaga när man tjänar pengar. johooohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0