SERIÖST!

http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/musik/2009/04/26/bill-und-tom-von-tokio-hotel/album-gestoppt.html

Alltså nu pallar jag fan inte längre.
Pga av stalkertjejerna kommer skivan troligen att skjutas upp ännu mer. Bill och Tom vill inte lämna Tyskland (skivan skulle färdigställas i Los Angeles) så länge de här tjejerna går lösa eftersom de är rädda för att deras mamma ska råka illa ut. Jag har verkligen full förståelse för det, jag skulle inte heller vilja resa ifrån min morsa ifall jag visste att hon levde under dödshot.


nej, alltså. texten uppe är kopierad, lånad från en tjej som skriver på bdb.. detta gäller då TOKIO HOTEL! ja, ni kan ju läsa ovan. jag stör mig så mycket! varför? jag tycker verkligen synd om dom, och deras mamma. vad händer nu? kan dom inte bara fånga tjejerna? oh.. låt killarna få leva vafan! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0