TOKIO HOTEL

be ready! här kommer myycket text, det lovar jag! (: texten kommer handla om några saker som hänt och mina tankar och känslor om detta. sedan kommer det även handla lite om varför jag just älskar tokio hotel och vad jag tycker om när folk ska skriva eller säga irriterande och dumma saker om bandet. hoppas ni läser det!





Videon ovanför som ni kan se, visar och berättar att Tom Kaulitz från Tokio Hotel har slagit en tjej. En stalker, som med några andra stalkers tydligen har förföljt tvillingarna Kaulitz och om jag förstod filmen rätt, sorry, jag skrev att jag trodde att dom hotat deras familj & nära & kära, men det var så jag uppfattade det hela. jag fick inte faktan bara från videon, utan även från en tjej som skriver och uppdaterar varje dag om Tokio Hotel, så anonym som skrev, checka där först sen kan du komma & kommentera så som du kommenterar! men dom fick iallafall flytta!. Jag har även hört om detta innan men inte trott på det, för det jag hörde var bara "oh, vet du om att Tom har slagit en tjej, ett fan!" jag brydde mig inte eftersom de som sa detta var några av de som inte tycker om Tokio Hotel och som bara säger dumma saker om dom, så varför ska jag tro på personen? Iallafall, jag var inne på bilddagboken idag och läste en text om just detta men nu när jag vet vad som hänt så, helt seriöst. Rätt åt tjejen säger jag bara! Man gör inte som hon och hennes kompanjoner, hotar någons familj, förföljer dom i flera år. Hoppas dom får ett rejält skratt! Är du ett fan så ska man låta dom ha ett privatliv, hur hade du känt om någon vetat exakt allt om dig, gått efter dig varje dag, fotat dig, filmat med mera. Jag hade fan också gjort samma som Tom! Och om han är en kille som slår en tjej, eller slog! Ibland får man ju nog! Man måste ju göra något åt saken, man blir arg och inte ska man stå där och poosa eller le framför stalkersen! Nej, jag är riktigt arg över detta och tror alla andra fansen också är det. Man gör inte sånna dumheter! Jag förstår att man vill träffa sin största idol/idoler och gör nästan allt för att få träffa dom, men man går inte över gränsen! Och dessa människor är då inte alls fans, de är staalkers! Jag skulle vilja veta vad som händer angående detta, jag hoppas verkligen inte att något händer med Tom, hoppas bara på att tjejerna får sitt straff. Man gör inte så!

oh, saknar Billieboy! kan dom släppa sitt nya album så vi får höra hans röst? & kan dom spela in flera såna dära viedos varje vecka.. man saknar ju att se bill och de andra, videonsen får en att bli på bättre humör, man ser att dom är så roliga och verkar ha riktigt kul tillsammans, det är precis så man vill ha det. precis så man sjäälv känner, hah.. jag är sär, men seriöst. jag känner att jag skulle vilja umgås med dom & så, ha skitkul tillsammans osv osv. men vem skulle inte vilja det?;)


varför just Tokio Hotel? varför är jag tokig i just Tokio Hotel? jo, det är lätt. jag älskar deras låtar, så bra, låter så riktigt! när jag lyssnar på deras musik, blir jag alltid så glad inombords. deras texter är så bra, man känner sig med dom. jag kan inte beskriva vilken känsla jag får! när jag tittar på mina affischer blir jag glad, för jag vet att varje gång jag blir ledsen, varje gång något händer/har hänt så kan jag bara sätta igång musiken och höra bills röst och få den känslan att allt kommer att bli bra igen. Tokio Hotel har hjälpt mig och hjälper mig än, musiken då! deras musik, de har hjälpt mig att orka leva och att jag orkar vakna upp på morgonen och klara av en hel dag! de hjälper mig, väntar tills de kommer till Sverige, väntar och kommer vänta än. kan vänta hur länge som hälst, bara dagen kommer någon gång!

& sen är killarna så grymt snygga, alla fyra. <3

Bills jacka är sjukt snygg! Ge mig.






tack för du läst,
du har väl läst?
bra!
tänkte väl det! :)
ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i video klippet säger dom ingenstans att tjejerna ska ha hotat hans familj eller nära o kära, så jag tycker att du inte ska skiva något i din blogg som inte motsvarar sanningen !!!

2009-04-22 @ 18:08:27
Postat av: isa

Vilken Ben&Jerry smak är din favorit? :)

2009-04-23 @ 00:55:00
URL: http://isaisaisa.blogg.se/
Postat av: isa

Ja men smaka! :D Det är jätte gott, jag har ju bara iofs smakat två stycken smaker. Jag gillar mest cookie dough :). då är det kakdegsklumpar i glassen hehe :P

2009-04-24 @ 13:48:52
URL: http://isaisaisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

åk bara till tyskland till en av deras konsert? Varför vänta tills de kommer till Sverige:S

2009-04-28 @ 00:27:25
Postat av: amela

svar till anonym:

det hade jag kunnat göra, men eftersom att du inte verkar hålla koll. så har dom ingen konsert i tyskland. inte än iaf!

2009-04-28 @ 20:20:04
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0