massor med frågor - reeead!

Lovar du att vara ärlig?
Yepppppp.
Du heter:
Amela
Smeknamn:
GARA
Låt som när du är ledsen sörjer till?
alla Tokio Hotels låtar.
Beroende av:
Tokio Hotel
Vad tror folk om dig?:
hah, arg människa. nej, men inte vet jag (A) jag är ganska arg av mig ;p
Stämmer det?:
sure?
Vad får du oftast komplimanger för?:
mina läppar - kropp (blää)
Vad säger du för att imponera på någon?:
tjeeena bruttan! ;)            ts, skoja. i don't know?
Hur imponerar man på dig?:
be funny! haha, nej men var dig själv :)
Brukar du skratta för dig själv?:
om jag brukar! ;D nej men, tänker man på något som hänt så är det klart man får sig en liten skrattis.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Kaponi. något"
Var bor du?:
Trelleborg,
Trivs du där?:
yeman.
Äger du några converse:
Noiop.
Sprit, cider, vin eller öl:
helst inget men cider får duga.
Brukar du bli för full:
nej, icke sa nicke.
Vad har du för mobil operatör:
Comviq,
Är du allergisk mot något:
inget jag kollat upp, men tror jag är allergisk mot hästar, katter.. ögonen kliar & jag nyser. kan det vara det?
Har du haft sex idag:
nej, icke sa nicke, igen. ;D
Hur svarar du i mobilen:
"hej det är amela" "ja" "shuu"
Vem ringde du senast?:
Minela
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
vi pratar på msn hihi
Antal timmar sömn inatt:
inte så att jag rääääknar... .
Sov du ensam:
gör jag alltid :(
Brukar du komma i tid:
alltid (A)
När mår du bra:
när min familj mår bra!
När blev du fotad senast:
jag vet inte,
Hur känner du dig nu:
övertrött, slö...
Vanligaste färg på dina kläder:
vanligaste.... . svart :)  finns massor av färger i min garderob - lovar!
Vad tycker du om fötter:
haha, vad finns det att tycka? ;p
Vad saknar du:
Bosnien!!! arnel, saknar att spela fotboll med killarna där booooorta. & fika & festa. :)
Hade du en bra kväll igår:
njah, helt okej. men blev arg (som alltid) ;p
Favorit dryck på morgonen:
nyponsoppa, appelsinjuice - oboy.
Rakar du benen:
nej........................... jo!
När brukar du oftast gå och lägga dig:
22.00 tidigast, sen håller det till 23.00 ungefär ;p
Är du blyg?:
yepp, det är jag. men inte för folk jag käänner väl.
Sysslar du med någon idrott:
nej, har spelat fotboll & önskar att jag fortfarande gjorde det, tyvärr! & så vill jag börja gymma! blir aldrig av ;/
Vill du hellre ha mail än brev:
jag vet inte, spelar det någon roll?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
yes i doo, maaan i do! 
Har du spytt offentligt:
hah, neeeej.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
jag vet faktiskt inte, gått runt på stan och umgåts med mina killarna maaaaaaaaan. haha, nej men jag vet inte?
Är du nöjd med ditt liv:
mycket hade kunnat vara bättre - men ska inte klaga.
Är du bortskämd:
yaas,
Vad gör du i morgon:
sover sover och sover.
Vad är det värsta du vet?:
småkryp, krig med mera... .
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
inte mycket, jag är sparsam! (A)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Brittney Spears
Vad längtar du till?:
Bosnieeeen.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
få nära vänner - som sagt, bäst med få äkta än fler falska.
Vad använder du för shampoo?:
uh, jag vet inte. grönt är det iaf ;p
Vad är det finaste du fått?:
familj & vänner - Bill kaulitz's designade trööööja :)
En speciell dag du minns:
En dag i bosnien då vi var ute och spelade fotboll med killarna! :)
Hur gammal är du:
17
Tycker du om någon just nu:
nej
Du samlar på:
Tokio Hotel pryyyylar
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
brukar ta det med mina syskon.
Gillar du golf:
det är ganska kul det,
Vilken tid gick du upp idag:
10.00
Har du sovit i din egna säng inatt:
yessss.
Har du strumpor på dig nu:
yaa,
Är det okej att gråta:
det är klart att det är!
När grät du senast:
minns inte vilken dag, men det var nog inte så längesen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Gett min familj hälften och rest till bosnien i någon månad (AAAA) rest till tyskland & gjort allt för att få träffa Tokio Hotel, rest till alla deras konserter! D;
Bär du glasögon eller linser:
Glasögon - ska skaffa linser om jag vååågar, vågar inte än!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
hahaha, verkligen inte!!!!!
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
09.30 när jag jobbar, annars 10.00-11.00
Har du piercing:
Ett i varje öra,
Vill du gifta dig:
yes,
Vill du ha barn:
yaa.
Solar du ofta: 
nja, på sommaren då jag orkar, men kan inte ligga förlänge, måste bada! det blir för varmt. har solat solarium någon enstaka gång. vågar inte,
Är du bra på att laga mat:
hmm? haha, kan laga något iallafall.
Är du flygrädd:
har aldrig åkt flygplan, men höjdrädd är jag, så jag hade nog inte vågat sätta min fot på planet.
Hur vig är du:
helt ovig är jag inte iallafall.
Är du musikalisk?:
jag spelar inget? (A)
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten,
Vilken är din favoritglass:
Daim
Tror du på ett liv efter döden:
har inte tänkt på det,
Tycker du om sushi:
men ueee, låter inte ens gått!
Vad äter du helst när du ser på film:
Chips och godis, eller inget alls.
Bor dina föräldrar tillsammans:
ja! <3
Har du tandläkarskräck:
nej, bara gången efter dom borrar! ;p
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
jag vet inte, är trött typ hela tiden. på morgonen, RIKTIGT TRÖTT & på kvällen, samma där också.
Vilken ögonfärg har du:
mörkbruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
många gånger
Biter du på naglarna:
neeej,
Röker du:
nej!
Hur ofta tränar/motionerar du:
typ, aldrig ;p är ute & rör på mig typ varje dag. (A)
Senaste låt du hörde:
Sarajevo - Dino Merlin

snacka om att jag blev ööööööveröööövertrött efter detta! men nu kan ni få läsa lite iallafall! (A) ha det bra, amela ska lägga sig. kramar kramar!

Kommentarer
Postat av: Elena

sv hehe okej =)

2009-04-09 @ 16:02:04
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0