Alla drar



Hejsan. Hoppas allt är bra med er. Här är det kanon! Känns bara lite ensamt, haha! Alla drar, här hemma. Snart kommer jag vara helt ensam hemma, whoh? Aja, jag sitter iallafall här och lyssnar på Behrang Miri och äter godis från hemmakväll se bild och ostbågar se bild. GOTT! Ja, ni ser även coca cola där uppe, haha! Jag ska hämta en glass också. Ja, jag ska äta mig fet! Idag har jag jobbat och nu när jag väl är hemma och inte ska göra något speciellt kan jag bara ta det lugnt och äääääta! Haha.. Fast oj, jag kom precis på att jag bara ätit frukost idag, inte bra nej.. Så innan jag fortsätter äta skräpmaten ska jag ta och laga lite mat först. Ja, ni ser iallafall på bilderna här ovan att jag har hur roligt som helst! Haha.

Fikan igår, btw. Var övermysig, det var som sagt på mitt jobb och där var det fullt med folk. De hade mycket & göra så jag hjälpte till lite med att ta in disk till dom. Sen efter att vi fikat blev det mc donalds och efter det körde vi runt lite, sen hemåt.

Jag vet inte.... Jag har inte lust att göra något speciellt idag, men ändå kanske? Vet inte, vi får se om det dyker upp något bara sådär. Nu ska jag ta lite mat innan jag äter upp ostbågarna och godiset, hihi.. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: MISCHA

Ja, får se om jag börjar igen! :)

Jaså, trivs du bra? Långa arbetsdagar? hehe

2009-08-06 @ 17:39:44
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: ♥ Ida josefin engdahl

Vill du göra mig en stor tjäns och vara en ängel? :) och rösta på mig i veckans blogg skulle verkligen bli jätte glad :)gå in på min blogg och sedan läser du inlägget längre ner , Kram och tack på förhand.

2009-08-06 @ 19:42:50
URL: http://iidaoflinkopiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0