ALLT FÖRUTOM GLAD

Hej. Har inte kunnat skriva tidigare än nu, sorry! Har jobbat från fyra och lite innan stack jag och Selma till stan, skulle pröva kläder fast det blev inget utav det. Istället gick vi för att handla en ros till Sanna som fyller år idag, en från jobbet. Grattis igen! Mh, idag på jobbet gick allt jättebra, vi hann bli klara med allt som skulle vara klart i förtid. Vi hann sopa golv, moppa osv osv.. Men problemet var att det kom folk senare, lite innan stängning och då blev det mycket disk och vi kunde inte ta uteserveringen när det satt folk ute.. Så vi började lite smått.. Aja, vi kom iallafall därifrån kvart i elva, snyft. Bättre än aldrig.....

Anyway, efter jobbet idag kände jag mig helt stressad och arg, allt förutom glad. När jag kom hem, bombade några med sms, fick damp.. Orkade inte svara men var som sagt tvungen, men då blev det bara mer och mer. Nu är det iallafall lite lugnare, mina nerver har lagt sig lite, (haha ohno). Men men, jag har också ätit lite, och ska lägga mig snart. Sjukt trött, vill inte att det ska bli samma som igårkväll. Mah, nu ska jag kolla runt bland bloggar och sen blir det soooova. Ni får ha det så bra, pussssss.



Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad söt klänning :)

2009-08-14 @ 14:06:27
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: Desirée

Vilken otroligt söt klänning! :D

helt underbar.

2009-08-16 @ 22:36:26
URL: http://desireedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0