Back from work

Tjena, nu är jag hemma från jobb! Har inte haft en så superbra början på dagen kan jag säga. Blev sur på jobb och ah, nej vi ska inte gå in på det. Hah, nu är jag iallafall lite gladare. Vissa saker irriterar mig så himla mycket! Årh! Men iallafall, igårkväll, efter att jag sagt godnatt till er, så gick jag och la mig. Vet ni vad som händer då? Mina syskon sitter här, i samma rum vid datorerna och skrattar och pratar, får jag inte spel då? Jag som skulle börja klockan 09.00 imorse! Jag kunde inte sova, hörde hela tiden hur mycket de pratade osv osv. Jag sa åt dom flera gånger, pappa kom in flera gånger och sa till dom. Att dom brydde sig, sen bråka jag med hon ena när hon skulle gå. Klockan var runt tre-fyra. Wiho! Jag höll på att gråta, eller jag grät lite, kunde inte sova.. Men när hon ena stack och hon andra la sig, somnade jag!

Idag har dagen varit helt okej, förutom min surhet innan. Haha, aja.. Allt var som planerat nu, men nu är det inget tydligen. Aja, skitsamma då.

Sitter och äter OSTBÅGAR, my life! HAhahaa, och dricker coca cola såklart :) Jag har ju skrivit ett inlägg innan om att jag hatar ost, men jag förstår inte hur jag kan älska ostbågar så mycket. Mums, nu ska virra runt bland bloggar. Puss


Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

SVAR: Hehe :) Jodå det är bara bra med mig! Haft en bra dag?

2009-08-02 @ 16:54:13
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0