Detta fält måste fyllas i

Hejsan sötnosar! Vad glad jag blir att ni fortfarande besöker min blogg och att ni lämnar kommentarer efter er! Även om jag inte skrivit på flera dagar nu! Jag har inte kunnat och det är pågrund av att min dator inte fungerar, fortfarande.. Men pappa har pratat med någon som ska försöka fixa den iallafall. Just nu sitter jag vid min lillebrors dator, så tog chansen att skriva lite snabbt..

Vad har hänt under dessa dagarna dåå?
I torsdags var det jobb och efter det tror jag att det blev fika på jobb, på kvällen & Karna var här. Jag minns inte vad som hände mer :/ Haha.. I fredags blev det jobb då också och senare umgicks jag med Karna, hon övernattade här och dagen efter skulle vi umgås, men vet ni vad? Jag skulle vara ledig till helgen men så ringer chefen, 07.50 och undrar om jag kan komma och jobba eftersom att Rebecka blivit sjuk, inte kan jag säga nej så jag fick vakna upp och dra till jobb. Skrev sen ett sms till Karna att jag är ledsen men var tvungen att jobba, ingen annan kunde! :/ Sen när jag kom hem var hon booooooorta.. Hmm :/ Men hon kom sen igen, och sov igen.. Vilket var roligt, eftersom att lördagen blev förstörd så hade vi söndagen iallafall. Söndagen spenderades hemma hos mig, vi bakade kladdkaka, mums! Sen såg vi på film, Tretton heter den, jättebra film! Och idag blev det jobb och sen stan lite snabbt. Nu är jag hemma och har inte så mycket att göra, vill heller inte göra något alls.. Ska höja lite musik och lägga mig i sängen, vila uuut som jag inte fått göra på sjukt länge! Sen ska jag också kolla datum, då jag kan gå och beställa tid för massage. Behövs, tycker även Jacob på jobb!

Nu ska jag svara & godkänna era kommentarer, sen ska jag kika runt bland bloggvärlden, vilket var längesen!:/ Hoppas jag inte missat något roligt nu. Pussssss


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi jaså har du? =) va kul! :D

Klart jag gillar dom, :p

2009-08-10 @ 17:07:40
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: karna

hahah hej älskade tönt :D <3 <3 <3

lägeet?

är du åsså övertrött? jag e de, o har inte gjort så mkt. Eller jooooo för jag har slavat ihjäl mig.. Har målat stallet xD tro man är slav HAHAH.. sånna äckliga spindlar X( ouff..målade de röda, så dog dem X( MUAHAHAHHA (H)



hahah tro jag härmar tom HAHAHAHHAHAHA xD ;D



älskar dig Gara <3

2009-08-10 @ 19:57:38
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0