Godnatt

Godnatt, då menar jag inte godnatt utan, god natt? Ja, ni fattar väl? Jag har inte kunnat skriva, vilket ni vet redan för jag jobbat. Men jag lovade att skriva direkt efter att jag kommit hem och det har jag inte gjort. Kan vara för att min dator inte fungerar igen :*( Buhuuuu. Så inget nera bloggande för mig, jo det är klart men inte lika mycket.. Fck. Hata! Jag får damp vafan! Aja, nu vet ni det iallafall. Nu tänkte jag berätta om gårdagen!

Dagen började med att jag jobbade till två, sen cyklade jag hem så fort jag kunde och duschade, bytte om och packade. Sen blev det att ta bussen in til Karnas lägenhet, eller hennes mosters lägenhet. Hon mötte mig vid Hansa, sen körde vi till lägenheten. Där lämnade vi våra saker och sen fixade vi oss. Blev utgång, var lite här & där. Riktigt skoj var det, man kan bara sitta och glo och ändå ha hur roligt som helst med Karna. Jag älskar det! Verkligen! Aja, så vi gick till Falafelsaken, där ville vi ha vars en falafel men dom tog såklart inte kort, jag blev lite sur... Jag kunde ju inte få mat? Han som stod i kiosken bara "men gå till stortorget" och såklart ska jag svara tillbaka "jaja, stortorget! jag har gått genom hela malmö och du vill att jag ska dit?" Han bara "Okej, vad vill du ha?" Jag bara FALAFEEEEEEEEEEEEEEEL. Så fick jag en, och han sa att jag skulle betala nästa gång.. Joj, tro man bara ger en falafel så? HAHAHHAA. Att han ens vet vem jag är.. Ajaaja.. Sen gick vi och satte oss, åt.. Sen blev det mc donalds, för coca cola. Hihi.. Där var det massa folk, ballt folk?!?+ Hahaha.: Ohnej.. Jaja.. Sen gick vi ut och satte oss på en bänk, där det sen kom två kilar och satt bredvid, jag och Karna började sjunga ;) Så börjar dom prata med oss direkt, hmm! Aja, sen kan jag säga att kvällen blev förstörd av regnet, alla stack hem. Vi var kvar ute, i regnet.. Gömda... Haha, träffade på en annan kille.. Aja.. Sen tyckte vi att vi borde gå hem, skulle ändå aldrig sluta regna så. Ja, jag undrar faktiskt var folk tyckte om oss när vi sprang som galningar. Och som vi såg ut, helt genomblöta! Exorcisten och the grudge... STAVNING? Jaja.. Överkul var det iallafall. Tillslut orkade vi inte springa mer så vi gick, förvånar mig inte varför jag inte mått så bra idag?! När ja kom hem från jobb höll njag på att spy.. Så ja.. Aja.. Back to the story! SÅ när vi var hemma i lägenheten bytte vi om och gick upp på vinden. Tog lite kort där, fast jag vågade inte vara där så vi gick ner igen. Eller sprang ner och väckte alla grannar, klockan typ, tolv-ett-två? vad var klockaN? Haha.. AJaja. Sen satt vi på balkongen och pratade massor. Love! Jag skulle vilja bo ensam med Karna, de är överkul! Såååå, nee.. Asså vi ska flytta! =) haha.. Jaja sen imorse var det helt mysigt att gå upp och äta frukost, naah.. Ska inte drömma här. Haha.. sen gick vi ut och åt på Mc donalds, var lite däär och sen körde vi till mitt jobb. Och nu är jag hemma.. Hoppas ni orkar läsa en historia + att det är lite konstig text, denna datan hackar så ja, jag orkar inte skriva om något som blir fel, kanske blir det något ord som får en extra bokstav eller annat, osv osv.. Ja ni fattar.. Någonstans glömmer jag storbokstav? Eller, jag orkar rättarsagt inte ändra för den hackar såååååå... Jaja, nu ska jag göra annat.. Puss på er, hörs när jag får tillgång till en dator.



Ja, såhär såg vi ut.. GENOMGLÖTA eller vad? =) Detta var då i en trapp som vi kom in i, för en snäll kille öppnade till oss, utan att vi fråga? Haha. aww :9


Amela var trött..


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha, haft en bra dag annars då?

2009-08-05 @ 01:02:03
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: B E A <3

sv: jag har med bara jobbat hehe :d

2009-08-05 @ 01:06:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

SV: Var så lite :) Tänkte väl dt;) haha

2009-08-05 @ 01:08:26
URL: http://pontusblondin.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hejsan har precis börjat med en outlet där jag säljer allt mellan himmel och jord. Allt från kläder till skor till accesoarer, mycket bra priser.. Sånt som har blivit hängandes i garderoben som jag själv knappt använt något av. Hoppas på att du hittar något i just din smak.. Ta dig en titt



Här är direkt länken till min outlet: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram och tack på förhand lisette

2009-08-05 @ 11:05:06
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Laila

Tack för din krya på dig tanke =) <3 Hur mår du idag? Bra hoppas jag :)

2009-08-05 @ 13:39:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: kristina

va bra då :D

2009-08-05 @ 14:20:15
URL: http://kristinaacheikho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0