Here comes "the hell"

Tjabba tjena hallå! Ja, vi säger så!

Jag har precis vaknat, är riktigt trött.. Känner för att sova mer, men då kommer jag inte kunna sova ikväll (snart). Var i skolan idag, helt okej dag, ingen lång dag.. Sen blev det stan med EiLn och tog en fika, sen var där några "indianer" som spelade och jag älskar ju sån musik så jag köpte en CD från dom. Sen gick vi och när vi kollade på dom igen så kallade han ena på mig, jag gjorde bara något med mitt huvud, "att jag inte fatta vad han menade" så fortsatte han kalla men vi stack, vi sket i det.. Undra vad han ville? Skulle jag sjunga? HAHA... Nah, sen blev det att cykla hem och cykla tillbaka för att träffa Minela och hämta nyckel från pappa. Men vi stack inte hem direkt, kollade runt lite i stan och sen blev det hem.

När jag kom hem satte jag igång indianCd'n, tog ut mina linser, bytte om och la mig.. Så himla trött, jag somnade till direkt, men så får man sms av syster då hon vill att jag ska skala potatis, gjorde det snabbt och sen somnade jag om igen. Vaknade alltså nyss och är vrålhungrig.

Nu när jag varit ledig tänkte jag att jag skulle sova ut, igår var jag också ledig men då träffade jag Karna efter skolan, det blev Systrar & Bönor, för en fika och sen hem till mig igen. När hon skulle gå blev det lite gråtande... I'm gonna miss you babe!

Så idag tog jag min "vilo" dag. För imorgon kommer helvetet, buuuh... Orkar inte! Känner inte för att gåååå! :/ Imorgon är det Mikaeli marknad i Trelleborg och det kommer såklart vara fullt med folk. Jag ska jobba hela helgen, och imorgon är det efter skolan. Lalala, i'm gonna die!

Nej nu ska jag äta upp min mat,

Run this town tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0