home from school

Hello. Är hemma från skolan, eller har varit det i 45 minuter nu. Väntar på att klockan ska bli runt, halv tre och då är det dags för mig att packa och dra. Ska jobba, till sex. Skönt nu när vi stänger sex istället för tio. Sommarn är slut, inga långa kvällar längre. Woho! Nu ska jag kunna vila ut ordentligt, eller jag tror det iallafall..

Mh, efter jobb vet jag inte vad jag ska göra. & en annan bra sak med att vi stänger tidigt nu, är att man kan gå och handla efter jobb, vi stänger inte tio längre, då allt är stängt. Utan nu äntligen kan man gå och handla kanske något plagg man hittat på Gina eller någon annanstans. Fast det bästa är att jag kan gå och handla godis om jag blir sugen på det. Hihih..


Jag älskar mina skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0