Nu när jag inte har mycket att göra kommer ...

Nu när jag inte har mycket att göra kommer mycket uppdatering från mig, kul va? Haha.. Mh, jag hade tänk lägga upp några bilder från de senaste dagarna, och även ta och skriva lite skvaller, även annat skoj..


DAGENS HOROSKOP - för stenbocken

Måndag den 17 Augusti 2009

Mycket av vad du är involverad i känns motigt. Mitt i alltsammans får du dock stöd av din partner på ett oväntat sätt. Och du som nästan varit inställd på en brytning. Nu går du en ny "kärleksvår" till mötes istället. Som du ser ordnar sig allt till det bästa!

Tisdag den 18 Augusti 2009

När du stiger upp på morgonen idag känner du dig full av energi, men mot kvällen kommer du att känna dig ganska uttömd och som om du har fått nog. Det beror på att du har för mycket omkring dig nu för att hinna och orka med fullt ut med allting.

Okej. Det första skrämmer mig lite? Haha, tänker inte gå in på något. Men mah... Vill ni också kolla eran horoskop för dagen och morgondagen? Gå då in på www.google.se och skriv Dagens horoskop - Zodiaken. Denna sida tror jag på, för det mesta! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0