OTUR

Tjabba tjena hallå! Ja, vi säger så! Leeeleee!

Haha.. Sorry för lite irritation, men meeen.. Är riktigt irriterad nu, ända sen jag vaknade har jag haft otur.. Har slagit mig själv i nästan varje dörr jag ser, jag har bränt mig med Mirelas plattång.. Vem gör det? Jag stod och pratade med henne här i hennes rum och så skulle jag hämta ett par skor som hon köpt, i bilen.. Vet ni? Jag ställer mig upp och ramlar, hur vet jag inte? Var kom det ens från? Så landade jag på plattången och ner på golvet.. Hon skrattade såklart och sa "tro man ramlar i mitt rum" ELLERHUR! Hur kan man ramla här? Asså, sjukt.. Jaja, sen har Mirelas dörr gjort många märken på mig, ett vid ryyggen och ett på min hand.. Fatta så ont det gör, plus att jag slog i foten i en hylla. Allt detta idag, och klockan är bara halv tre. Undrar faktiskt vad som kommer hända sen.. Borde man oroa sig? Mhhh..


Ciija!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0