SCHEMA

Hejsan. Ni förstår att jag skojade med er om texten på min blogg, så jobbig ska jag inte vara, så ni inte kan läsa texten. Haha.. Aiiii, jag är iallafall hemma nu och är sjukt trött, jag förstår inte hur jag ens orkar lyfta ett finger längre. Jag mår skit just nu! Men snart sååå!

Tänkte visa mitt "schema", eller vad som händer dessa dagarna... Till Mikaeli,
Tisdag - "skola", hem till läraren och ha grillning där med klassen, därefter jobb direkt!
Onsdag - Skola, sen ska jag vila! Puh!
Torsdag - Skola, sen ska jag vila! Puh!
Fredag - Skola, sen jobb & då har vi öppet hur länge som helst, tror jag.... Jag jobbar iallafall tills vi stänger - död...
Lördag - Jobb, & har som sagt öppet idag med, jag tror hon sa något om att vi kanske stänger vid tolv, ett på natten, berors på hur mycket vi får.
Söndag - Jobb, städdagen!

Ja, Fredag-söndag är det ju Mikaeli! & som ni ser kommer jag inte kunna gå en enda gång, fckit. Kanske direkt efter skolan på fredag? Hur kul är det? Aii, får nöja mig med vad jag får iallafall.. Vad det nu än är... Money?

Anywayyyy, efter mikaeli har jag bestämt mig för att beställa tid för massage. Då ska jag ta mig en riktig vilodag!

Seriöst, jag undrar om jag kommer leva länge med detta? Jag är bara sjutton år och har redan sjukt ont i ryggen, har jobbat hela sommarlovet, inget lov... Seriöst, plus att jag inte alls mår bra just nu.. Jag tror jag kommer dö i tidig ålder.

Kommentarer
Postat av: miinela.

fan att du ska jobba så mkt :(

2009-08-25 @ 10:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0