SNART ÄR SOMMARLOVET SLUT &....

Godkväll! Hoppas allt är bra med er, här är det suveränt. Bara vrålhungrig, har inte ätit än så tro inte att jag kränger varje minut, HAHA... Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle äta, men det har jag inte gjort. Jag slarvar. Mh, iallafall vet ni :'(

Snart är sommarlovet slut & mitt lov har inte ens börjat. Jag måste först säga att detta "sommarlovet" har varit en av de bästa, även om det inte hänt så mycket, fast det har hänt en massa. Men jag har inte haft något lov! Jag har jobbat nästan varje dag, och de få dagar jag varit ledig har jag spenderat med Karna & Selma & andra. Men då jag varit ledig var en gång, fyra dagar i rad, sen var det jobb igen. Sen har jag varit ledig typ två dagar och sen jobb igen. Så är det hela tiden, så jag har inte kunnat åka till Tyskland som jag velat om jag skulle få någon vecka ledig eller något liknande. Nej, inte blev det det! :/ Fck. Men jag har haft jätteroligt då jag inte jobbat (A) HAHA. Neej, nu ska vi inte vara sånna. Jag har haft det jätteroligt på jobb också! Och de gånger vi träffats efter jobb också, tjejer! Ja, men jag fattar inte.. Jag fattar inte att lovet snart är slut och att jag inte haft lov, jag har inte haft ledigt som alla andra! Detta är mitt första sommarlov då jag jobbat hela tiden nästan och det värsta av allt är att detta är mitt sista sommarlov! Tredje året nu och sen är skolan slut. Jag har starka funderingar över om jag ska fortsätta läsa eller gäller det att fortsätta jobba eller leta annat jobb? Frågorna rullar runt i skallen. Jag har det svårt! Haha.. Ohnej..... Jag vill inte söka vidare för jag orkar inte med skolan med, men vem vet.. Plus att jag inte vet vad det är jag vill bli för något, eller jo men det är bara typ daaaaaaaaaah, glöm det bruden!

Nej nu ska jag äta upp min mat här, sen fan, vad jag hade velat läsa bok nu! Jag ska se om jag hittar någon bok som jag kan läsa, så myyysigt. Sen ska jag smsa med någaaan rolig, hih.. Puss på er & take care.


Kommentarer
Postat av: Roshanna

Du kanske kan läsa twilight?<3 den är jättebra:D

2009-08-02 @ 22:32:16
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0