TJA!

Tjena, i'm up! Lite sent men bättre än aldrig. Måste få sova ut lite nu när jag väl har chansen, imorgon börjar skolan och snart ska jag jobba. Fatta så jobbigt, skola imorgon och sen jobbar jag kväll. Buhu, ska försöka hitta någon som kan byta med mig, så att jag kan få vara ledig åtminstånde första skoldagen! Plus att min man Arash kommer till malmöfestivalen dååå. Vem vill missa det? Ja, jag får ju göra det om ingen kan/vill byta med mig. Men som sagt, byter ingen med mig så tänker jag inte ställa upp längre, så som jag alltid gjort. Varje gång någon frågar om jag kan ta ett pass så gör jag det, rings jag klockan åtta på morgonen går jag upp och går till jobb om de behöver mig. Som den gången då jag fick gå från Karna när hon sov här. Synd ju! Men men, allt för jobb right? Naah, tänker inte ställa upp längre så som ingen annan ställer upp för mig, stopp för det.

Jag är iallafall uppe och hade tänkt äta frukost nu, sen blir det att fixa sig inför jobb, fixa & fixa bara byta om (A). Sen kommer jag hem runt tio-elva. Vi får se hur det går idag, det är fortfarande malmöfestivalen så det kanske inte kommer så mycket folk. Hih..

Haha, kolla min blick! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0