Utgång blev det

Shabba tjena halloOo, Amejla is back! Roligt va? ;) Haha.. Aja, har varit ute en stund med E. Supernice, översnäll och underbar människa! Vi hängde med Selma för att hon skulle handla mat till Mirela, sen lämnade vi henne och så blev det mat för oss. Vet inte vad stället heter men men! Satt där en lååång stund - ja, ni vet vem jag är! Amela, som alltid ska ta hundra år på mig för att äta upp, men men.. Can't help it! Även om jag inte åt upp allt idag heller, puh.. När kommer jag kunna äta allt jag vill? När kommer jag kunna äta upp min mat, ordentligt? :/ Aja.. Just nu är jag iallafall mätt, träffade även Goran senare, hahhaa.. Den killen är typ, överball? :) Men men, nu är jag iallafaall såååhääär glad! Se bild - från google.se!



Nu ska jag godkänna och svara på era kommentarer, like always! :) Kram!

Kommentarer
Postat av: nellyhaglund

Sv; det var riktigt längesen jag gjorde det! för göra det någon gång :)

2009-08-16 @ 22:25:03
URL: http://nellyhaglund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0