Baka kakor

Tjaaaa sötnosar, tja! Hoppas allt är bra, här är det de! Lite trött bara (förvånade?!) Har precis kommit hem från skolan och nu tänkte jag ta och vila en kort stund, se på tv eller något. Sen ska jag baka kakor med lillebror, han ville det så varför inte?:) Det var ju längesen jag bakade också, så det passar bra idag, bara jag inte soomnar! ;p

Idag på draman var det skojskoj, jag älskar drama synd att vi missat så mycket! Och idag var det sista gången för oss, snyft! För att vi missat så många gånger, pågrund av kiosken & att vi åkt någonstans med klassen för att se på en rättegång osv osv.. Så fick vi göra en "pjäs" indelade i grupper och visa vad vi "går" för ;P Det gick jättebra för oss tyckte jag, haha. Jag älskar drama, get it?!:) ;P

Ah, sen har skolan varit som vanligt... Inget mer att säga om deet! Em, ja just det. Igår, Desperata hemmafruar, varför ska det programmet alltid sluta så? Något händer & så vill man veta direkt vad som kommer hända sen! Sorgligt.. . Aja, ja nu hade jag tänkt vila lite. Här är btw en eller två bilder på mig right now. Ha det så bra, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0