Dagen

Hejsan. Hoppas ni sovit gott och haft en rolig dag. Ni som var på festen igår, hoppas att ni hade det roligt och att ni trivdes! Jag hade iallafall jätte roligt förutom vissa smågrejer som hände, men men! Det ska alltid finnas något som ska förstöra, visst? Kan aldrig bli en perfekt dag/kväll.. :/ Iallafall, jag lever! Är bara trött, vill sooooova sönder mig just nu.

Tack så mycket för att ni kom och för presenterna! :)

Igår städade vi allt också, så vi behövde inte vakna tidigt idag för att sticka dit vilket var superbra! Vi åkte till Mc Donalds och åt frukost, hem och fixade oss sen åkte vi och lämnade nyckeln till lokalen. Där efter blev det Malmö med tjejerna. Jag fick med mig ett par klackskor, igen hihi! Loooove! Och massor med små saker. Fick även små presenter av Selma!:) Tacktack:)

Nu hade jag tänkt titta på bilderna från igår, kanske lägger upp någon senare eller någon gång när jag orkar!:) Sen tänkte jag också kolla på Grinchen igen, ja jag vet! Jag är galen i den filmen, men vaddåå:) Hihi..

Nu ska jag sluta skriva, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fin blogg du har! Jag har en designblogg där jag ger mina läsare nya designer och annat fint helt gratis :) om du är intresserad så kan du kolla in min blogg kram!

2009-12-23 @ 20:04:21
URL: http://cocomango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0