Godmorgon

Det kan man väl fortfarande säga, eller? Aja, hoppas allt är bra där ute, här är det okej. Jag vaknade ganska tidigt tycker jag, i med att jag var ledig idag. Dumt gjort! Vill bara lägga mig och sova igen, det kanske jag ska göra? Måste bara läsa genom mitt arbete igen och sedan får jag väl skicka in det. Jag måste verkligen vila ut mig nu & få mycket sömn. För imorgon, åh jag kommer dö! Imorgon börjar jag jobba, 07.00. Mm, ni läste rätt och jag som knappt kan vakna vid halv sju, sju! Nu måste jag vakna ännu tidigare, huuuh :( Efter jobbet, vilket blir vid fyra om inte senare, får se hur mycket vi har att göra & hoppas bara vi hinner bli klara till fyra! Sen ska jag hem med storasyster & då blir det dusch & fix. Därefter ska vi hem till E och fixa tacos & äääta där, där blir det också fix (göra oss färdiga) och sen drar vi vidare till D. Grattis i förskott (: ♥ & åh, här ska man dricka & ha kul men på söndagen jobbar jag igen, klockan 09.00 men vet ni vad? Jag bryr mig inte, jag ska fan ta mig ha kul ändå! Bara jag inte dör på söndagen! (A) och..
 
Nej, nu ska jag läsa genom mitt arbete, vissa (hoppas ni tar åt er ha ha) störde ganska mycket igår under tiden då jag pluggade. Så därför har Amela bestämt sig för att vara offline på msn lite oftare ;) Nej, nu ska jag sluta prata & göra nytta. Puss


Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Haha eller hur :) Vad ska du göra idag då?

2009-12-11 @ 12:20:48
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Skönt! :D Jag ska snart gå ut och äta, sen blir det filmmys med min kille tror jag :)

2009-12-11 @ 16:06:58
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0