I just don't get it?


Kikade precis in på min statistik och vad jag får se, förstår jag inte. Varför? Haha, varför besöker man min blogg? Alltså det är inte så att jag inte vill det, det är klart att jag blir glad. Men jag förstår inte varför, vad är det som är så intressant med min blogg? Haha.. Men jag säger inte att ni ska sluta, forstätt så om det är det ni vill ;D Hah.

När vi ändå är inne och bablar, så varför inte ta kan du nå mig idag(imorgon)? Fast vi kan säga idag, eftersom att det redan är en ny dag, klockan är över tolv! Men för att göra det enklare, vi pratar om lördag. Kan du nå mig på lördag? Ja, när som helst förutom då jag sover. Hihi.. Ni vet redan vad jag ska göra imorgon så det är ni själva som får avgöra denna gången, om ni tror att jag kommer svara till er så varsågod, smsa/ring.

Nu ska jag fortsätta glo på Dagissnuten (tror jag den heter) på kanal3, konstigt nog är jag inte ens trött.. Jo, det är jag visst det, varför ljuger jag för mig själv och er.. Jag är dödstrött men vill och orkar inte sticka till rummet för att sova. Orkar inte ta ut linserna. Orkar inte byta om. Orkar inte lyfta på min ass. Orkar inte göra någonting.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0