I miss you





Hittade denna bilden lite längre bak i min blogg, åh.. Saknar det så mycket! Detta var då vi sov hos Karnas moster i Malmö, satt på balkongen och pratade.. & sov lite, haha. Nej skojar.. Så myyysigt, kunde prata ut om exakt allt! Minns när vi skulle ut & "ha kul". Ja, vi hade ju skitroligt men ändå.. Vi var fixade och såå, och såå klart! ÖSREGN som inte ens tog slut! Vi väntade och väntade, nepp.. Alla stack hem, vi väntade på att det skulle sluta regna.. Men det gjorde det inte så vi fick springa hemåt. Det var en bra bit och vi sprang, inga jackor.. Det var ju varmt på dagen! Okej, så ni fattar det riktigt nooooga.. HAHA. Inga jackor, fixade, springandes i ÖSregn.. Ska jag säga hur JAG såg ut? HAHHAA.. The grudge (namn)!!!!! Tur att ni inte såg oss, HAHAH =) Ahh, när vi väl kom hem så blev det, av med kläderna, på med pyjamas och prata & lyssna på musik. Minns även när vi gick upp på taket/vinden, herregud! LÄSKIGT!!!!!



Såhär såg vi ut, en kille öppnade dörren till oss till en trapp så vi kunde "vila" lite. HAHA, idiiiooooter.. Men sjukt roligt hade vi iallafall.. Se, även i sånna här situationer har vi sjukt roligt! Menade för varandra eller vad? Tur, säger bara TUR att min älskling kommer till mig snart så ska vi fira min födelsedag tillsammans! Okej, vi blir många men det är viktigt att Karna kommer! =)

Var tvungen, saknaden är stoooooor.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0