IDOL 2009 FINAL

Hej! Jahapp, då va det final då. Jag brukar inte titta på idol, bara på dom första avsnitten då folk inte kan sjunga & då det är lite roooligare att titta, haha! Åh, så taskig jag är men jag menar inget illa såklart! Bara roligare att titta på idol då & sen tyckte jag också om att kolla på idol då Johan Palm var med, annars inte. Sjukt haha. Så fort Johan åkte slutade jag kolla, kan inte fatta att en människa kan få en att se på ett program och när den inte är med längre så ser vi inte mera ;P Haha.. Iallafall, detta året har jag inte tittat på idol alls förutom början såklart. Sen har jag aldrig kollat mer, men nu första gången kollar jag & då är det final. Jag har kollat idag & guuud så fin Erik är! Haha vad har jag missat?! Hahaha nej men skoj&sånt. Fin är han iallafall & jag tycker att han ska vinna ikväll, fast eftersom att alla vill att han ska vinna så lutar det lite åt Calles sida också, vill nog att båda ska vinna.. Men mest Erik (A) HAHA.. Aja nu ska jag fortsätta glo vidare på idol & se vem som vinner, sen får det nog bli läggdags.. Jag känner ångest för att jag måste upp så tidigt imorgon, ska kolla min kalendern för säkerhets skull (i hopp om att det är nästa helg jag ska jobba) haha!!! Nej men så kommer det nog inte vara ;( Åh, åååångest till max! Men förmodligen kommer min dag bli bättre mot kvällen, först hos E & sen till D! Nu går jag, kram & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0