jag dör

Okej, nolife. Jag borde kanske gå och lägga mig? Jag orkar fortfarande inte ställa mig upp och gå hela den lååååååånga vägen till rummet (överdriver HA HA) men neej, känns så långt och åh nej jag orkar inte! Istället för att jag ska få lite sömn har jag suttit och fixat om bloggen lite, eller jag ska kanske inte säga fixat om.. Jag la till lite grejer! Som ni ser på bilden här nedan så har jag lagt till några bilder som jag bara ääälskar, en bild på Tokio Hotel och några bilder från dagen då vi var i Stockholm och såg Tokio Hotel och även en bild från vår intervju därifrån också, med aftonbladet. Sen så finns det en liten signatur under varje inlägg också, lite fiffigare? Haha..

Klyddig bild nu, men jag har ju precis förklarat så ni fattar!:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag är också sömning men problemet är jag orkar inte fixa till täcket o all skit :(

2009-12-26 @ 02:44:52
URL: http://goolagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0