Julklappsleken

Ja, jag glömde ju berätta om julklappsleken vi hade för någon dag sedan! :) Jag fick med mig två julklappar, vi körde snällt denna gången!(: I mina paket låg det ett par "mysskor" som man har hemma och tre stycken läppglans. Jag blev helnöjd! Jag som älskar läppglans, wihii :) Och mysskorna används varje dag här hemma, jag älskar dom. Jag brukar aldrig använda något för att hålla mig varm, eller något i den stilen. Men nu helt plötsligt har jag börjat bry mig, hööhö. Men dom är sååååå sköna! Kan inte få nog av dom, vill till och med ha dom när jag ska ut, hih.

Jag orkar inte gå in till rummet för att hitta läppglansen så ni får nöja er med en bild på mina myyysiga, vad ska jag säga.. Det låter helt fel med skor? Det är juu inte det, tofflor? Nej.. Strunt samma, vi säger mysiganågot... 8-) Och en bild på mig, woho? HAHA..



Så sjukt mysigt och varmt med pyjamas nu när det är vinter, maah!
Ha det bra, kramkram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mulattobee.blogg.se

2009-12-21 @ 02:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0