Kan du nå mig idag?

Hojhoj. Sitter just nu i skolan och har absolut ingenting att göra. Har engelska B och det är meningen att vi ska göra klart ett arbete, vilket vi redan gjort. Lönt att jag kom hit!:/ Iallafall, efter denna lektionen så har vi prov och jag vet inte om jag ska göra det eller inte.. Ingen ska... :/ Åh, jag kan ju inget heller så vad ska jag göööra. Men det är alltid roligare och bättre att få det gjort så man inte behöver tänka på det mer. Ah vi får se jag vet inte än iallafall.

Just det, jag skulle ju köra "kan du nå mig idag" varje dag ju, jag har varit dålig på det.. Ja, ni kan nå mig på mobilen idag, det går hur bra som helst. Men vid fyra-sex så kommer jag vara lite seg.. Det gör väl inget?:) Jag kommer nog vara lite seg hela dagen men jag kommer svara.
(Och jag skriver inte detta för att "leka upptagen eller vad ni nu kan få för er" utan för att ni inte ska ringa då jag jobbar för jag kommer inte svara under arbetstid, det är inte för att jag inte vill utan för att jag inte kan. Bara så ni vet, så ni ringer vid en annan tid och inte då jag jobbar. Det var det!)

Idag har jag jättemycket att göra, efter skolan måste jag till stan och sen måste jag jobba, hämta nyckel till lokalen.. Fixa där och även träffa Karna som ska övernatta hos mig idag och imorgon!

Vafan, jag fyller ju arton år imorgon.. Nu börjar det kännas liiiiiiite, lite nervöst och pirrigt. Haha!

Måste också handla allt idag, kommer inte hinna imorgon.. Eller det kanske jag gör? Isåfall blir det bara drickan jag handlar imorgon, liite av de iallafall resten tar jag idag. Sen får vi se om det finns lite tid över för lek i snön? Haha, har inte hunnit leka alls i snön, hmm.. :( HAHA.. Skoja.. Ai, vi får se om vi hinner med allt idag, ska även sola efter jobb! Nej nu måste jag vidare, ha det så bra!


Hittade denna på datorn, jag vill vara bruuuun igen! :/ Sakna sommaren!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mulattobee.blogg.se/

2009-12-21 @ 14:00:25
Postat av: Bavve amin

tackar tackar :)=

2009-12-21 @ 15:11:19
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: jasminka

GRATTIS AMELAAAAA! <3

2009-12-22 @ 13:39:04
URL: http://jasminkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0