Kläder till ikväll

Okej, nu har jag rotat fram något jag tycker att jag borde ha ikväll.. Det blir nog, en röd tubtopsklänning, svarta strumpbyxor, röda klackskor, svart kavaj, röda läppar, svart väska. Vad sägs? Haha.. Låter som mycket rött, men vi får se hur det ser ut på. Ska alldeles strax börja fixa mig, hmm.. Lockigt, vågit eller plattat hår ikväll? Svårt svårt, men jag vet nog vad jag kör med! Fast.. Klackskorna, dom är inte så "höga" och det känns konstigt, för jag brukar bara ha höga.. Inte alls så som dessa, så jag kanske skippar dessa och tar höga istället? Vi får se.. Det är bäst att pröva först och bestämma sen. Nu ska jag börja fixa, jag lägger in en bild på mig när jag är färdig, kanske! Kram.


Kommentarer
Postat av: Araxiaa

mycket fint! :D

2009-12-26 @ 23:43:54
URL: http://araxiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0