Mammas pojkar

Mmm, så gott med muffins! (kladdkaksmuffins om ni inte läst förra inlägget) Jag fick baka själv, roligt va? Haha, sen diskade jag och lyssnade på musik till det såklart. Självklart bakade jag inte bara åt mig själv utan vem som helst får ta här hemma. Jag åt en, jag orkade inte mer men jag väntar lite till. Blir kanske sugen senare? Haha neej, snart ska jag sova. Imorgon kanske om dom överlever!

Har kollat klart mammas pojkar & glee nu. Kikade även in på tv4.se för att se om paren fortfarande var tillsammans. Nehepp! Ingen av dom var tillsammans, tråkigt! Jag ville ju att Bobby skulle ta Jane.. (namn). Åh! Jajadå, roligt roligt..

& såklart det bästa, jag kan ha sovmorgon imorgon (bara jag vaknar innan 14.00 så jag skickar in det) & nu ska jag borsta tänderna, ut med linserna med mera & sen sova, puss.


Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Härligt :) Det är bra med mig också!

2009-12-11 @ 11:27:11
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Jag vet inte. Om jag går in på t. ex. min kompis blogg så har du kommenterat hennes blogg, så går jag in på din via hennes. Typ..

2009-12-11 @ 11:51:20
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0