Mammas pojkar

Hejsan! Just nu sitter jag framför tv'n och väntar på att Glee ska börja. Mammas pojkar slutade precis, älskar programmet! Innan var det såklart skola & sen blev det jobb, därefter väntade jag på Mirela. Medans jag väntade handlade jag också lite, ett par jeans (svarta ofc), en tröja & ett par örhängen. När hon slutade gick vi till en kinarestaurang, åt ris & kycklig & sötsur sås:) Mår lite illa nu eftersom att jag krängde såå mycket och åt så snabbt efter all hunger! Men det lägger sig väl snart. Imorgon får jag jobba i iallafall, även om jag inte skulle. Är förbannad, sur och irriterad! Varför ska jag alltid ersätta folks platser & aldrig någon som tar mina platser då jag är sjuk eller inte kan vara närvarande? ;@

Nu har den börjat. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0