mobil tappad i läsk

Hejsan. Var ska jag börja? Gårkvällen var, hmm.. Både underbar & ska vi säga en otursdag? Jaa.. Först fixade vi oss efter att jag jobbat, sen åkte vi till Malmö. Tänkte se film på bio men det blev mat på Max först & sen gick vi runt lite, och såklart blev det fika på Wayne's (namn?). Sedan körde vi hemåt.

Okej, det bästa av allt som hände igår, när vi var inne på Max & åt.. Jag minns inte vad jag skulle göra, om jag skulle ge mobilen till min storasyster eller om jag bara skulle visa något, men jag minns inte? Ni alla vet redan att det inte finns något "lock" på deras läskmuggar.. Så håller jag i min mobil och plötsligt åker den ner i min läsk, vad gör jag? Jo jag plockar upp den och tappar/lägger ner den i läsken igen och skriker "neej neej neeeeej". Springer och tar servetter, hallo? Haha, idiiiiot.. Den dog så jag hade ingen mobil den kvällen mer.. Kändes sjukt konstigt, oh hur kan man klara sig utan en mobil? Don't get it:(

Idag hade jag en annan "reserv" på jobbet, och såklart så tappar jag bort mobilen. Jag kan inte hitta den och jag orkar heller inte leta utan ber min syster göra det just för att jag tröttnade.. Att jag först tappar min mobil i läsk och att jag sen tappar bort den andra.. Men sen när vi skulle hem tog jag på mina skor så fick ena foten inte plats för att mobilen låg där. VAD GÖR DEN DÄR?:S

Iallafall. Efter jobbet blev det hem & duscha, fixa och åka in till Malmö igen. Åkte in idag för att se om vi kunde hitta någon klänning till min födelsedag men ickesanicke. :( Istället hittade storasyster saker till sig & någon present till hennes vän. Även fika på Espresso House (namn?) Hihi.

Mysig dag! Nu sitter jag och ser på en film på tv6. Ha det bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0