Shoppingen

Så, nu har jag orkat ta mig till rummet och allt såntdär. Har också orkat ta kort på kläderna och sakerna jag fick med mig hem, oj.. Glömde ta kort på parfymen, men who cares.. Här är iallafall bilderna!


Nitar runt hela, seee? Åh, älskar nitar:)

Den var lite längre där nere.

Denna var också längre där nere. Love it!

Ögonfransar, deo, och så ska jag ha "spa" här hemma imorgon, om jag hinner. Hihi.

Ja det var det, nu måste jag verkligen skärpa mig och lägga mig! Även om jag vet att jag inte kommer lägga mig än, ska bara byta om iallafall. Sen ser vi med tiden;) Sov gott, ni som inte sover och ni andra hoppas in sover gott! Ta hand om er, kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa verkligen :)

somna du tillsist då?

2009-12-26 @ 04:15:47
URL: http://goolagam.blogg.se/
Postat av: Araxia

Hej!

Det skulle vara snällt av dig om du kunde

svara på min "dagens fråga" om vilken kändis du skulle vilja bjuda hem och varför.. Uppskattas verkligen! Ha en bra dag!

2009-12-26 @ 12:30:02
URL: http://araxiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0