SHOPPINGSUGEN!

Konstigt.. Ibland har man ingen bloggkänsla alls och ibland skriver man så det bara ryker, flera inlägg om dagen.. Hmm.. Idag är det en sådan dag, då jag bara skriver och skriver.. Inlägg kommer minuter och sekunder efter varandra, men whaev. Bättre än inget alls? Haha.. Nu är det så att jag är sååååå j'vla shoppingsugen! Just nu när allt är stängt, okej såklart är allt stängt NU men jag menar idag.. Idag har jag varit riktigt shoppingsugen så det är inte sant! Perfekt nu när det är jul och allt var stängt idag, det gillar vi... Seriöst, jag hoppas verkligen att någon affär är öppen imorgon så jag kan köpa något, så jag blir lite lugnare iallafall. Ska höra med S och M om dom vill hänga med mig imorgon, till Malmöstad. Annars vet jag inte vad jag kommer göra, hah.. Galen... Åh! När jag ändå är inne i detta, varför inte höra med MA om hon vill med på lördag! Ska göra det nu direkt så jag inte glömmer det! På lördag är det Djogani som sjunger i Malmö, kommer nog vara rätt mycket folk där.. Hon är ju så duktig! Ojoj, klockan är 23.23... Iallafall, (ha ha) det är disco/techno musik, om jag inte är helt ute och cyklar.. That's what i liiike. Älskar sån musik, ja det gör jag. Även om man inte kan tro det, hmm. Rock och techno? Haha.. Jag har skrivit innan och kan göra det igen, gillar all sort av musik, gamla bönder som sjunger (förlåt men jag vet inte vad sån musikstil heter), techno, rock, R&B, ja allt.. TOKIO HOTEL, nu när jag skrev rock, fick mig att tänka på mitt älskade tokio hotel! Saknar Stockholm, då vi var och fick vinkning av dom.. Jag dog!!!!!! (lite till) !!!!!!!!!!!! Snart igen, snart.. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Okej, om det inte märks... Är jag lite, jag har inget ord.. Men Galen just nu? Fel ord.. Speeeeeeeeeedad.. Struntsamma, ni fattar vad jag försöker säga, hoppas jag iallafall. Jaja, det är bäst att jag slutar skriva, innan jag blir helt crazyyyyy och ni inte fattar ett smack... . Märks att jag är shoppingsugen och inte har något att göra? Ska ändå sova snart, snaaaaart..... .

Nu blev detta inlägget om allt möjligt, hihi.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0