Ullared

Hooj. Ja, jag vet att jag inte skriver så ofta längre & att det oftast brukar bli mot kvällen, men whaev! (: Dagen började med att jag vaknade tjugo över sju, whups.. Så var det också prov på morgonen i Engelska B, oförberett.. Undra hur det gick, får nog reda på det imorgon, vågar man ens fråga? Ha ha! Iallafall, idag har jag bara varit hemma & eftersom att jag inte alls sovit mycket i helgen så blev det lite sömn idag efter skolan. Men jag är fortfarande trött, ni känner mig - det är jag alltid. =)

Hahaaaa, satt precis med mamma, pappa och lillebror & såg på Ullared, asså sjuuuukt kul & sitta & titta på tv med mamma! Hon sitter och pratar med dom i programmet sååå man dör av skratt! Seriöst, överball är hon hahhahhahah ;D Riktigt mysigt & roligt var det iallafall. Nu känner jag att jag ska sova lite, men ändå inte.. Skitsammaaaa, vi väntar lite. Men detta blir iallafall det första & sista inlägget todayyyy. Ha det bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0