12/2-09

hejsanhejsan! nu har jag äntligen datorn för mig själv, men men. dagen började med att stiga upp, borsta tänderna osv osv. när jag ätit klart var det dags att gå mot skolan, slutade tidigare än vanligt idag och det är för att vi stannade längre förra torsdagen. det känns som fredag? ah, aja.. när jag kom hem var det att hjälpa mamma och sen somnade jag, var heeeltrött! och vaknade lite innan sju. mår inte alls jättebra, har riktigt ont i huvudet, (som alltid) de senaste dagarna, och i magen. har även precis fått några bilder av karna, sen igår. tänkte lägga in någon bild! (: iallafall, imorgon är det iiiiingen skola för mig, är ledig. så himla skönt! ska soooova ut :) iallafall, jag har inte mycket alls att skriva om, noo fantasiii..

jo, idag innan jag la mig, så satte jag igång th-musik på dvd'n och hööjde mycke. loooove it! sen fixade jag lite med mina bilder på dom, och sjöng till :) seriöst, jag fattar inte hur ett rock-band, kan göra en så himla lycklig. så glad, jag fattar inte.. varje gång man mår dåligt, känner sig ensam eller annat liknande så är det bara till att lyssna på deras musik och då blir allt lite bättre! jag vill verkligen träffa dom snaaart, när kommer ni till sverige killar!? tokiiiio hotel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0