åka till sjukhus?

heej.. .
nu är jag hemma och är dödstrött. har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv, sen så känner jag mig riktigt dålig just nu. vaknade i morse, något runt 06.00, kollade klockan eftersom att kolla om det var dags att stiga upp, för kvällsan. men neeej, inte ens i närheten. jag vaknade av att behöva gå på toaletten, hmm? har aldrig hänt innan. whatisthis? iallafall, sen somnade jag om och när jag sen vaknade, halv tio så var det toaletten igen hmm.. . det blev kvällsan och sen jobb direkt efter, fick gå till toaletten tre gånger idag! ireallydontknowwhatitis.. . aldrig förr har jag gjort det, det har hänt att jag fått gå en gång, om inte alls! men tre gånger, asså.. . jag har alltid klarat mig att inte behöva gå till toaletten på jobbet, har aldrig varit tvungen, men idag.. asså, ja.. jag borde nog åka till sjukhuset i malmö, iallafall.. . men det vill jag icke! :) haha.. . iiij. nu gör mina öron ont.. nej asså det är nog bäst för mig att duscha och sen lägga mig i sängen, sova bort hela dagen.. vill inte må så hääär dåligt, + det du - ni - det hände igår.. nejtack! mer dåligt vill man inte må. och eftersom att amela är ledsen och inte mår bra idag, ska hon ta och äta sig tjock med ballerinakex (ÄLSKLINGAR) och kexchoklad, mmmmm.. dedu;p.                                                         have a nice life (K)

Kommentarer
Postat av: jannice

Fin blogg =) lägg gärna till mig på bloglovin så gör jag detsamma med dig.

lös om min galna händelse idag i min blogg. Kram

2009-02-24 @ 15:02:03
URL: http://jjappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0