ALLA HJÄRTANS DAG

heellooow sötnosar!
idag vaknade jag runt åtta, vet ni varför? jo för jag fick ett sms, först trodde jag att det var alarm, men det kom bara vibration, ingen musik. då måååste det ju vara ett sms, hhöh.. så jag läste det och iit was from janna! <3 när jag sen svarat på smset så somnade jag om, en hel timme kvar tills jag skulle upp! (: så när det var alarmet som ringde blev det dags att packa mat och sånt. jag var heeelt trött. men det gick! så kvällsan blev det och sen jobb direkt, vi var inte många alls idag, så jag fick vara i vattnet HELA tiden, till två. sen blev det att hålla där uppe, efter det, klockan tre fick jag vara i där nere, i varmvattnet, äntligen? har inte varit där, på helt länge. eller ja, jag är ju där på onsdagar men inte på lördagar längre. iallafall, det är ju fler som också fick vara i vattnet heela tiden idag, men vad ska man göra? gör ditt bästa och försök att inte klaga! :) det lönar sig (: anyway, jag fick en ros av C, snällt! :) så när man var klar gick jag ut och där står O's bil. kommer ut och ger mig en ros, inte sött? :o blev helt glad, awww :( aah, sen blev det hem och nu mår jag inte alls bra! men whaeva, jag får skylla mig själv! cyklade hem med blöt baddräckt under kläderna, så rätt åt mig. men men,

ja, idag skulle jag umgås med NÅGON!")UQ)#(%#)(/%()"#! men personen vill inte höra av sig, så jag får väl skita i den! asså om man ändå kunde bara höra av sig istället för att skriva på sin blogg att man ska göra annat? så jävla fult!

nej nu ska jag gå, vi ser om det kommer något inlägg igen. kram!


Glad alla hjärtans dag, gottfolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0